CZ SK HU

Extrémní závodnice Markéta Peggy Marvanová obouvá svého Lapierre Prorace do plášťů Continental

Peggy je dobrodruh a extrémní závodnice, která se s ničím nepáře. Klidně sedne na svého Prorace a ujede 4 500 km dlouhý závod, a ještě ho vyhraje.

 

 

Markéta Peggy Marvanová je nezdolná mladá dáma, která se nebojí vyrazit na několik tisíc kilometrů dlouhé závody bez zabezpečení (doprovodného týmu). Proto potřebuje vybavení, na které se může spolehnout za všech okolností. Není se čemu divit, že se vsází na kola Lapierre. Závod Tour Divide 2018 skrz Amerikou jela na kole Lapierre Prorace. Další extrémní závod, Italy Divide 2018, absolvovala na novějším modelu Lapierre Prorace SAT 629. Obě svoje kola měla pokaždé obutá do plášťů Continental. A k nim nám napsala krátkou recenzi.

 

                                                 

 

Recenze plášťů přímo od Peggy:

Když jsme řešili, jaké pláště s přítelem povezeme na závod Tour Divide (4 500 km dlouhý závod z Kanady po hranice Mexika), zaujali nás parametry plášťů Continental. Zejména parametry modelu Race King a X-King. Při reálném testování jsme byli spokojeni s tím, jak pláště drží v terénu, odolávají defektům, a ještě perfektně odvalují.

Na závodě Amerikou jsme si obuli vpředu Continental X-King, protože jsme se báli rozbahněných a technicky náročných cest v Kanadě, vzadu pak jezdivější Race King. Pro jistotu jsme každý vezli jeden Race King jako náhradní, kdybychom měli nějaký závažnější defekt daleko od civilizace. Mimoto jsme plánovali, že po 2 000 kilometrech zadní plášť vyměníme. To jsme také nakonec udělali, ačkoli to nebylo nutné. Zadní plášť vypadal dobře a jistě by zvládl trať celou. Jen jsme se s ním už nechtěli tahat.

 

Není divu, že jsou pláště Continental ve směsi Pure grip nejčastěji zvolenými plášti na takto dlouhých závodech. I na americkém Tour Divide ho jezdí zhruba třetina závodníků. 

 

Letošní rok vyrazíme opět s plášti Continental, tentokrát na závod dlouhý 8000 km. A moc se těšíme na dojmy z nově inovovaného pláště Continental Race King II.

 

Přední a zadní kolo po 1 000 km závodu:

Přední kolo po 1000 km   

 

Přední a zadní kolo po 2 000 km závodu:

  

 

Výměna zadního pláště po 2 000 km:

klikni pro velký obrázek